poniedziałek, 3 maja 2010

majówkowo

majówkowo-wycieczkowo-trochę deszczowo :)

majówkę można było spędzić tak:

:D ale po co?:)

wybraliśmy inny sposób spędzenia niedzieli
oto wspaniali uczestnicy + oczywiście ja, ale jak zwykle na zdjęciu mnie nie ma z wiadomych przyczyn :P


musieliśmy się czasem pożywić :)




deszczowo ale jakże wesoło:D
 



Marcin, pięknie pozujący :)


Ojciec z synem, syn z ojcem :) uderzające podobieństwo.




tata, własnoręcznie wychowany fotograf :D


mogliśmy też popodziwiać piękne zwierzaczki :)







no i takie tam inne, pierdółki, których nie mogłam nie uchwycić


wszyscy pili herbatkę a ja jadłam rureczkę :P

 

 stwierdzam, że trzeba częściej! :) szkoda, że pogoda średnio dopisała, bo i zdjęć byłoby więcej i milej by się spacerowało, no ale cóż :)

Komentarze (1):

Blogger Unknown pisze...

Mówiłam, że na pewno będą piękne;) i się nie pomyliłam;)
Ślicznie rodzinnie...;)
Ania P.

3 maja 2010 10:46  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna